welcome graphic

Welcome board =)

Khamis, 22 April 2010

assignment..assignment..assignment...tidak cukup lagikah???

"aduiii...belum siap 8 assignment..datang lagi sepuluh..rasa macam dah jadi mesin pencetak jawapan ja...masuk tugasan..keluar jawapan..wahhh...hebatnyaaa"

inilah lumrah hidup sebagai pelajar KPLI...hmm..sebenarnya KPLI in best..tapi, mungkin disebabkan tempoh pengajiannya yang sangat2 singkat..membuatkan pelajar yang mengikutinya tertekan dengan keadaan dan masa..di sini lah pentingnya pengurusan masa yang cekap serta ketahanan mental yang kuat.. kerja jangan bertangguh..sebab..sekali kita bertangguh..nescaya.."nda siap2 la tugasan kamu tu" bak kata orang sabah..hehe..
anyway, skg ni tgh nak siapkan keja tugasan yang masih berlambak..minggu depan ada kursus khas modul pedalaman..macam best ja bunyinya..ntah apa yang akan dibentangkan nanti..harap-harap best juga la..kursus tu 2 minggu..lepas tu, ada exam pulaaa..
adehh..yang malangnya untuk batch kami kali ini, KISSIM dan BTN juga SPP x ada..jadi payah la kami nanti..sudah duduk nunnnn..jauh di pedalaman..belum lagi settle kursus -kursus remeh tu..harap2 ada la berita gembira nanti..

"Hargai diri, Hiasi peribadi, Islam is the way of life..."

3 ulasan:

lindZ berkata...

hehe..sapa suru jd cegu..!

NurRamadhan berkata...

hehe...ya kan..sapa suruh jd cikgu..nda pa..sbb mau jdi cikgu lautan api sanggup ku redah..(cheh..maka...);p

lindZ berkata...

...ada aku kesah? huahaha