welcome graphic

Welcome board =)

Ahad, 13 Jun 2010

Cuma tinggal seminggu sahaja lagi..

Salam...


Sedar x sedar, perasan nda perasan.. hanya tinggal seminggu ja lagi untuk sy n batch kpli amb. jun 2009 untuk berada di IPG kampus Tawau ni..mmg setahun tu terlalu singkat dan pantas masanya..anyway, pelbagai kenangan dan peristiwa yang berlaku..semuanya mengundang seribu satu hikmah yang kadang kala tidak kita sedari..apapun yang berlaku, masa tetap akan terus berlalu..mungkin nda lama lagi, sy akan menulis tentang tempat posting yang bakal sy jejaki..ntah d mana laa tmpt tu ya..harap2..xla terlalu jauh n sukar..

buat kawan2 se"KPLI",temuduga SPP sudah pun kita lalui..insyAllah..kita semua akan lulus..hanya tinggal 2 hari lagi kita akan ber"KISSM" bersama..then Dinner, pastu Ujian Akhir Kursus(UAK)pada 19 Jun 2010..lepas tu.."Selamat Tinggal IPG Kampus Tawau".. semoga kita semua akan beroleh kejayaan..akan tetapi, biarpun kita akan berpisah..namun, seperti yang selalu saya katakan " PERPISAHAN itu bukanlah titik noktah buat sebuah PERKENALAN..", mungkin kita akan bertemu d PPD yang sama untuk melapor diri..hehe..mungkin kita dapat bertemu d pekan yang sama ketika membeli belah semasa sudah posting nanti..atau mungkin kita akan membangunkan SEKOLAH yang sama..(hehe..)apapun yang d mungkinkan..kita semua tetap kawan..so, keep in touch..hehe..

wah..jauh sudah sy fikirkan..exam UAK nda lepas lagi..hehe.. anyway..AlL THE BEST FOR US!!!

"Hargai diri, Hiasi peribadi, Islam is the way of life..."

1 ulasan:

Arfa Abka berkata...

amin..semoga kita semua mampu menjadi penanda aras utk guru2 akan datang..semoga Allah meredhai tugas yg bakal kita galas ini..amin...
i luv u all..