welcome graphic

Welcome board =)

Selasa, 25 Mei 2010

Umur ku suda bertambah angka..huhu

Alhamdulillah... masuk hari ni genap la umur ku 24 tahun..ini bermakna sudah 24 tahun aku hidup di atas muka bumi ciptaan Allah ini[ bertambah suda angka umurku..]syukur..Allah masih memberi peluang untukku menghirup udara segar milik-NYA..tak lama lagi, aku bakal bergelar "guru"..ntah la d mana akan ditempatkan..harapnya tempat tu nanti x la sesukar yang di bayangkan..Ya Allah..berilah kekuatan kepada hamba-Mu ini..

oh ya.. memandangkan hari ini merupakan ulang tahun hari lahirku, aku berazam untuk melakukan yang terbaik dalam setiap pekerjaan ku..lebih baik dari tahun sebelum ini..hehe..

sebenarnya, aku tidak la mengharapkan teman2 ku mengingati hari lahirku..apatah lagi menghulurkan hadiah..akan tetapi, apa yang tidak ku harapkan , itulah yang berlaku..adehh.. rasa sangat2 terharu dan x tahu mau berkata apa2..

Pagi tadi,(kebetulan kursus pedalaman sekarang ni) teman2 sekelasku bersungguh2 hendak melakukan pembentangan..pelik juga bila tengok mereka ni bersungguh2 nak bentang..yang lelaki pula tu.sebelum ni x pula macam tu.."agaknya excited kot dpat buat slide yang cntik.."bisik rakanku Marcella..aku mengiakan.."agaknya laa..tapi macam pelik pula.." bisik hati kecilku..terasa kagum dan seronok bila melihat kesungguhan rakan2 sekelas(lelaki) yang bersungguh2 menyelesaikan tugasan[perkara yang jarang sekali aku rasai sepanjang KPLI ini..hehe] tanpaku duga, rupanya mereka sudah merancang mengenakan aku..adeh..di slide yang terakhir..namaku muncul beserta ucapan "SELAMAT HARI LAHIR" dan dengan tak malunya Roslan selaku pembentang pada ketika itu membawa seluruh ahli dewan kuliah untuk sama-sama menyanyikan lagu " Selamat Hari Lahir " untuk ku..rasa mau pitam ja...hehe.. apapun..terima kasih kawan2..terima kasihk.dk, roslan, Nazri,nazly, Linda, Leo,Jolifah, Liza,Marcella,zila, Rod, Zihad, helda dan semua rakan-rakan KPLI sains Khasnya dan umumnya buat semua rakan2 KPLI SR ambilan Khas Jun 2009..

Tidak lupa buat sahabat2 lama yang masih mengingati diri ini..syukran atas ucapan dan doa kalian..

terasa diri ini x layak untuk diperlakukan sedemikian rupa..aku bukan la teman yang baik, aku bukanlah sahabat yang sempurna, aku bukanlah seorang yang prihatin..tapi aku tetap mendapat teman2, rakan2 serta sahabat2 yang baik, sempurna, prihatin dan sayang akan diri ini..syukur Ya Allah atas kurniaan-Mu ini..Ya Allah..jadikanlah aku seorang sahabat yang mampu membahagiakan sahabatnya..seperti mana sahabat2ku membahagiakan diri ini..amin..

"Terima kasih buat semua sahabatku..aku sayang kamu.." =)

"Hargai diri, Hiasi peribadi, Islam is the way of life..."

3 ulasan:

linDz berkata...

yesssss..menjadi jua plan ad-hoc ari tue. huahahaha... mesti jadi kenangan terindah ko nie nanti kaaaannn..? sbg bekalan nun jauh di saaaaaaanaa. hihiiii

Arfa Abka berkata...

heheh..purak2 jak ckaap pasal slideshow..padahal menaip ayat apa yg mau dikasi masuk dalam last slide tu..hehehe..
anyway ram, and all...lets be fren forever...i luv u all...(ram, jan kasi skema betul ba ayat2 ko..hehhe)

NurRamadhan berkata...

hehe..thanks my friends.. linda: sy akan ingt kenangan ni smpai bila2.. zila: sy ni kan baru dalam bidang blog-memblog ni...hehe..